lördag 28 mars 2009

Vårkänslor?

Vårkänslorna försvann lika snabbt som de kommit, snön kom tillbaka.
Jag som hade tänkt börja lite smått med blommor på vår trapp, där är det nu fullt av snö.
Jag fick istället nöja mig med att köpa lite nya blommor till köket.
Var uppe på min kära mors vind och rotade lite häromdagen, hittade de här fina:


Jag fick den stora tavlan på prästen av min svärmor. Min sambo gillade den inte och ville tyvärr inte ha den i sovrummet, men den passade ju ganska bra bland de andra bilderna i vardagsrummet.

Jag gillar egentligen varken påskpynt eller ljusmanschetter men de här var ju faktiskt fina!

8 kommentarer:

  1. Vackra blommor! Hortensian är så fin! :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så underbart fin allt

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Då fick jag det bekräftat Elin ;)

    SvaraRadera
  4. Jodå, har haft den rätt länge :P

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket :D man saknar det röda håret lite :P saknar dig Elin! Är allt bra? Kram

    SvaraRadera
  6. Haha ja men efter två dagar har våran lilla kille redan visat att han har rätt myckt monster i sig han också... Han är fyra månader så han e lite större än när man brukar hämta dem. :) Har du två hundar? Vad fina de är.

    Håller med om att ljusmanschetterna va söta. :)

    Hoppas du får en härlig dag
    //Johanna

    SvaraRadera
  7. Jag är helt dööö ;P trött! Har tränat sönder musklerna. Ses vi snart? :) Pusspuss

    SvaraRadera
  8. Hej Elin=)
    Du vilken vacker hortensia tänk om jag kunde hålla liv i blommor då skulle jag vilja ha just några sådana blå i mitt kök!
    Kram på dig!
    Annica på Home No.1

    SvaraRadera