torsdag 12 mars 2009

Bloggstart!



Äntligen ska jag börja blogga!

Har funderat på att skaffa mig en blogg under en längre tid, min sambo har tjatat och tjatat, och nu känner jag mig redo!

Det enda som varit lite oklart är faktiskt namnet, men så kom jag på att huset vi bor i, som är en gammal brukskåk, heter just Knittebo, så det fick det bli.
Med denna blogg vill jag gärna få utlopp för alla tankar och idéer kring inredning som jag ständigt bär på. Nu ska jag bara försöka klura ut hur jag ska få ordning på denna sidan :)

5 kommentarer:

  1. Åh skruttan, va roligt... :) Äntligen.... :) Och jag är försten att skriva en kommentar oxå... Hähä yeah! I och med att en annan e helt handikappad va de gäller inredning så kan jag ju ta dina idéer härifrån... Hehe... Puss på dig sockerpullan...

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Elin...och spännande! Jag kommer bli en trogen läsare! :) Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Då får man väl säga Grattis då. Nog för att det har blivit ombyggt i huset, men på vilken sida bor du? Jag hade min första lägenhet högst upp till höger sett framifrån.
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Va Kul gumman! Ska bli en trogen läsare av din blogg!=) Kram

    SvaraRadera
  5. vad fint, elin :) ser fram emot att följa din blogg :D puss!

    SvaraRadera