söndag 22 mars 2009

Målning på gång!

Det råder fullständig kaos i vårt arbetsrum för tillfället.
Förutom att jag håller på att måla byrån, fick jag härom natten för mig att jag även skulle måla mitt skrivbord vitt (just nu är det antikbetsat). Eftersom jag har en stationär dator ligger jag just nu på golvet och bloggar :P
Problemet var att min kära sambo hade ett skrivbord i antikfärgad fanér (!), jag lyckades övertala honom om att vi skulle åka in till IKEA och inhandla ett vitt skrivbord från deras nya serie Smådal .


Måste även passa på att visa min fina barnsäng som jag försett med en sänghimmel:




Tack för alla era kommentarer! Det är så otroligt roligt att få lite respons. :)

4 kommentarer:

  1. Kul med en ny blogg!
    Vilken fin barnsäng och sänghimmel.
    Den länken på inredningsbloggar blev det lite fel på,när man klickar på den hamnar man på någon amerikansk bibelstudiesida!Konstigt!
    Ha en bra kväll/Anneli

    SvaraRadera
  2. Den där serien på ikea måste jag kolla in! :) Tack för tipset!

    Kram!!! ♥

    SvaraRadera
  3. Vad fint

    Ha en underbar vecka
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Så fina de möblerna är :-)
    Kram!

    SvaraRadera