söndag 19 april 2009



Var på IKEA igår och kikade närmare på de här fina nyheterna. Jag gillade verkligen serien EDLAND, de skulle passa fint ihop med min säng som förhoppningsvis kommer snart! :P
Dessvärre har jag inte plats för dem, men drömma går ju.

Jag fick även se och känna på den nya IKEA PS kollektionen.
Även fast denna inte alls skulle passa in i mitt hem så fastnade jag verkligen för den.
Den går att bläddra som en bok!




Tittade även in på Rusta en sväng, de här fina sakerna fick följa med hem:



Avslutade gårdagen med lite pyssel, det blev en anslagstavla. Hur enkelt som helst!
Skar till en tjock pappskiva, klistrade på tyg och satte in i en ram.

6 kommentarer:

  1. Vilka snygga möbler. Gillar verkligen det svarta skåpet med glasdörrar. Har suttit och läst om Pussel, hjälp vilken sötnos.Känner igen det där att katter kan vara svartsjuka jag hade en som var det med ända tills jag träffade min nuvarande sambo, han blev accepterad direkt.Ha en bra vecka, kram Katta

    SvaraRadera
  2. Det finns mycket snyggt nu på IKEA. Köpte själv lådboxarna för 1 vecka sedan.....
    Fina kuddar du har på bilden.

    Ha en skön vecka
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren,vilken rolig ide med anslagstavlan.
    kram
    ninni

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att du hittade till mig och lämnade en rad efter dig, visst är dom kuddarna rara, tittade på dom härom dagen på Rusta, hoppas vi hörs igen, kram VIOLA

    SvaraRadera
  5. Vilken fin anslagstavla och hittade du den blommiga kudden på Rusta?? Då måste jag dit!!Jag lägger in dig i min lista!
    Ha en bra kväll
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Hej Elin!

    Såg nu att du lämnat en kommentar hos mig, och då blev jag ju genast nyfiken på din blogg. Vad bra att du bestämmde dig för att börja blogga. Det är bland det roligaste jag gjort, och jag hoppas du också kommer att få mycket glädje av din. Vilken historia om din lilla katt, man blir ja alldeles rörd. Tänk att katter är så speciella!

    Tack för många fina tips och bilder! Och du är varmt välkommen tillbaka till mig! Har du plockat in några syrener?

    Vi ses igen!
    Kram
    Karin

    SvaraRadera